FC Midtjylland har afskediget akademichef Bent 'Turbo' Christensen af personlige årsager. Christensen har været ansat i klubben i mindre end et år.
Hvad skete der?
Bent 'Turbo' Christensen stoppede som akademichef i FC Midtjylland efter mindre end et år i klubben. Årsagen er personlige forhold.
Hvorfor stoppede Christensen?
Det oplyser Superliga-klubben på sin hjemmeside, at Christensen ikke havde mulighed for at fortsætte i rollen af personlige årsager.
Hvad siger Christensen selv?
Til FCMs hjemmeside siger Christensen, at han er taknemmelig for at have været en del af klubben og arbejdet med 'nogle af landets mest talentfulde unge spillere samt dygtige medarbejdere'.
Hvem overtager Christensens post?
Jacob Nielsen overtager posten som akademichef. Han har tidligere været akademitræner i klubben gennem flere år og bliver nu forfremmet til en lederstilling.
| Post | Navn |
|---|---|
| Akademichef | Jacob Nielsen |
| Cheftræner for U19-hold | Svend Graversen |
FC Midtjylland Hub