FC Midtjylland sikrede sig Superliga-guldet den 17. maj 2015, da Pione Sisto med et legendarisk comeback-mål sænkede F.C. København i Herning. Denne afgørende kamp cementerede FC Midtjyllands position som mestre.
Pione Sisto havde netop været ude med en skade i hele 11 kampe, og hans tilbagevenden til banen var ventet med spænding. Få havde dog forudset den dramatiske indflydelse, han ville få på kampens udfald.
Guldkampen mod FCK skulle afgøres på hjemmebane i Herning. I det 61. minut blev den unge stjerne skiftet ind, og det skulle vise sig at være en altafgørende beslutning fra trænerbænken.
Kun 17 minutter efter sin indskiftning havde Pione Sisto leveret både et oplæg og et "gudemål", som effektivt knuste F.C. Københavns gulddrømme. Hans præstation var intet mindre end spektakulær.
Sejren til FC Midtjylland betød, at klubben så godt som sikrede sig titlen foran netop F.C. København. Dette øjeblik står stadig som et ikonisk minde i FC Midtjyllands historie.
FC Midtjylland Hub