FC Midtjylland og målmanden Jonas Lössl stopper samarbejdet på banen. 37-årige Jonas Lössl har stoppet sin karriere. Torsdag morgen oplyser FC Midtjylland på sin hjemmeside, at målmanden har truffet beslutningen om at lægge støvlerne og handskerne på hylden. Jonas Lössl begyndte sin karriere i FC Midtjylland og fik sin debut i 2010. Han nåede derefter at repræsentere flere klubber i udlandet og fik desuden en kamp på landsholdet. Han vogtede buret for Mainz, Guingamp, Huddersfield, Everton og Brentford. Siden 2022 har han været at finde i FC Midtjylland. Jonas Lössl fortæller, at beslutningen om at stoppe først er truffet efter sæsonen. Den tidligere landsholdsmålmand stopper ikke med at arbejde med fodbold. Jonas Lössl fortsætter nemlig i den sportslige organisation i FC Midtjylland. Han får mere specifikt en rolle i administrationen, hvor han får ansvar for at udvikle og implementere nye tiltag. At sætte punktum som spiller i FC Midtjylland betyder meget for Jonas Lössl. Men det gør ham også stolt og taknemmelig, at punktummet ikke er et farvel til klubben. Han får nu mulighed for at fortsætte rejsen her – med et andet ansvar og på en ny måde. Jonas Lössl har været en del af FC Midtjylland i mange år og har været med til at skabe mange gode minder for klubben og dens fans. Han vil nu være en del af den sportslige organisation og hjælpe med at udvikle og implementere nye tiltag. Det er en spændende tid for FC Midtjylland og Jonas Lössl. FC Midtjylland takker Jonas Lössl for hans indsats og ønsker ham alt det bedste i hans fremtidige karriere. Jonas Lössl vil altid være en del af FC Midtjylland-familien.
Feature
FC Midtjylland: Jonas Lössl stopper karrieren som målmand
FC Midtjylland og målmanden Jonas Lössl stopper samarbejdet på banen - Lössl har valgt at stoppe sin karriere som aktiv spiller efter 13 år som professionel
FC Midtjylland Hub