FC Midtjylland taber til Slovan Bratislava med 4-3 og misser Champions League. Det skete efter 82 minutters fodbold, hvor FC Midtjylland havde føringen, men Slovan Bratislava scorede to mål i de sidste fem minutter.
Hvad gik galt for FC Midtjylland?
FC Midtjylland havde chancen for at komme i Champions League, men tabte over to kampe til Slovan Bratislava. Cheftræner Thomas Thomasberg sagde efter kampen, at han er ekstremt skuffet over nederlaget.
Reaktioner fra spillere og trænere
Anfører Mads Bech var også frustreret over nederlaget. - Vi har et resultat i 82. minut, som vi ender med at tabe. Det er bare skideirriterende for at sige det mildt, siger han.
Hvad kommer næste for FC Midtjylland?
FC Midtjylland skal i stedet spille Europa League. Direktør Claus Steinlein mener, at klubben sagtens kan se sig selv i øjnene efter nederlaget. - Alle, der kender os og mig godt nok, vil vide, at vi har én målsætning, og det er at komme i Champions League, siger Claus Steinlein.
| Turnering | Modstander | Resultat |
|---|---|---|
| Champions League | Slovan Bratislava | 4-3 (tabt) |
FC Midtjylland Hub